2010-06-10

Jackson Rathbone

Alla tôlar ju så förbannat över sina favoriter i Twilight serien och oftast handlar det om Edward (Robert Pattison), Jacob (Taylor Lautner) eller Bella (Kristen Stewart). I mitt fall handlar det om en karaktär som hamnar lite i skymundan och får sitt verkliga kall i den tredje boken "Ljudet av ditt hjärta" (eller "Eclipse" som det så fint kalls på engelska), nämligen Jasper (Jackson Rathbone).

Även om jag personligen föredrar varulvar och shiftshapers 100 gånger mer än vampyrer så måste jag ändå erkänna att denna karaktär och skådespelare har fångat mitt intresse ganska så rejält ;) Inte nog med att karaktären Jasper har en otroligt mer spännande historia bakom sig än de andra vampyrerna i serien, skådespelaren Jackson är sjukt snygg och begåvad! <3
Ja nu ska vi inte hoppa ur skinnet eller för den delen "go bananas" i och med att jag redan har en karl som jag är djupt förälskad i och trogen till, men nog fan är han "ögongodis" alltid, tar gärna mer av det i framtiden! ;D

Och det är ju utlovat att vi kommer att få se mer av Jackson i framtiden, och det är mycket tack vare av just Stephenie Meyers böcker *Bockar och bugar* Jag har inte haft så mycket att drägla eller förundrats över sedan jag upptäckte Johnny Depp på bioduken, så detta är mycket uppskattat!

Man ska ju inte förglömma heller att Jackson har en mycket intressant personlighet och en musiksmak som jag kan känna igen en aning i min egna musiklista (10+ poäng till där!!). Mer om honom kan man hitta på hans hemsida, jag föreslår att ni tar och kickar igenom den, tro mig det är värt det!! <3 <3 <3

Tills nästa gång, ha det! Nu har jag nämligen inte tid att skriva länre för nu ska jag till hemsidan och glo en stund i min och Jacksons storhet ;)

MVH




Värmländsk lexikon: Tôla = Tjata, att vara jobbig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar