2010-05-02

Yoga Och Ett Bättre Magiskt Jag?


Mycket har cirkulerat i min skalle den senaste tiden angående om mitt eget liv och vad jag vill. Då beroende på att det har gått förvånansvärt bra för mig, vilket det aldrig har gjort tidigare, det kanske är bara dags för mig att ha min goda tur nu vem vet.
Ok, jag är absolut inte van att det går bra so blame me! Jag har haft en låååång period då allt jag tittade på blev till skit, det känns som att så fort det har gått lite bra så kommer det dåliga tillbaka i tusenfalt och det med råge! Så ni kanske då förstår varför jag är lite orolig då det har gått så bra en så lång tid.

Men vem vet, det kanske äntligen har vänt för gott nu, det känns och verkar som så i alla fall :)

Jag har lite jobb vid sidan av studierna, mer är på gång när sommaren närmar sig. Så som det ser ut nu så kanske jag äntligen slipper att gå till socialen för att tigga om pengar och må dåligt som jag gjort så många gånger förr. Jag har nu en karl som jag älskar med hela min själ och jag hoppas att det förblir vi två tills den dagen då döden skiljer oss åt. Jag har dessutom en ängel till dotter som jag många gånger känner att jag är knappt värd att ha, och det just på grund av att hon är så underbar. Sen har jag en bunt galna och roliga vänner som alltid finns där för en om man vill prata av sig sina sorger eller sin glädje. Jag har fått turen också med föräldrar som inte har gjort något annat än att ställa upp för mig då det gäller, älskar dem enormt. Ovanpå det så bor jag på en plats som jag hoppas att jag aldrig får lämna igen.
Men trots allt det där så känns det som att det fattas något, något spirituellt.

Det jag skulle vilja göra nu och som jag hoppas blir av i framtiden är att jag en dag kan få skaffa ett eget hus. Sen skulle jag vilja utvecklas mer medialt och se över min lite mer magiska sida som har kommit på efterkälken en bra tid nu. Jag kommer inte ihåg sist jag gjorde en besvärjelse, vilket är enormt synd.
Sen så var det där med Yogan, den måste jag nästan börja med igen så fort som möjligt. Men då kanske ni kan hjälpa mig :)

Jag funderar nämligen på om man kanske skulle kunna skapa en egen grupp som varje söndag utför ett yogapass tillsammans, någon utav er som bor i närheten av Sunne och är intresserade?


Hojta gärna till så kanske det kan bli verklighet, om inte annat så kanske man kan åtminstone komma överens om att man går till Hälsokällan tillsammans med jämna mellanrum!

Var rädd om er!
MVH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar