2010-07-30

Jag Tror Bestämt Att Min Karl Är Lite Mainstream!

Häromdagen så läste jag på Lady Dahmers Blogg om fula feminister och kroppsbehåring på kvinnor och kunde inte riktigt hålla nyfikenheten borta, så jag bestämde mig för att fråga om min karls åsikt om saken. Och så här lät det på ett ungefär:

Jag: Jädrar va långhåriga ben jag börjar få!

Thony: Jo, kanske är bäst att du gör någonting åt det.

J: Kanske det kanske. Men varför skulle jag egentligen? Vad skulle du säga, ÄRLIGT, ifall jag kom en dag och hade enorma tussar under armarna?

T: Ehm, jag skulle nog kasta ut dig till skogs! Nej men jag skulle nog bli lite äcklad.

J: Va? För lite hår?!

T: Jo

J: Men om jag aldrig rakade benen mer då?

T: Då skulle jag nog skicka dig till en sån där frisör och be dom ta bort skiten, hehe...

J: Men ge dig! Det är ju bara hår! Va fan se på dig själv istället lurven, får du ha hår under armarna och på benen så ska fan jag också få ha det!

T: Jamen jag är man, du är ju kvinna och kvinnor ska vara släta och vara bosatta i köket med löplinor *sarkastiskt flin*

J: JA SÄKERT! I di raav gôbbe! Bara därför ska jag bli en sån där "stereotyp feminist" som alla tror är konstant sur, har orakade ben och armhålor, är kortklippt, fula och hatar män. Och så ska jag rösta på Feministiskt Initiativ! Ovanpå det så kanske jag ska bli mer lesbisk än vad jag redan är!

T: Röstar på dom gör du då fan inte!

J: Att jag gör! Du bestämmer inte väl inte vem jag ska rösta på, haha!

T: Och vadå mer lesbisk än vad du redan är?! Kan man bli mer lesbisk eller bög?!

J: Jamen enligt "Pojkvänstestet" på FaceBook så är du ju redan 33% bög älskling. Kommer du inte ihåg det? Då har du potentialen till att bli MER bög, där har du ju beviset. *Ler sarkastiskt tillbaka*

T: Ha ha jättekul *Buntar ihop mig och kysser mig*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar