2010-04-30

Valborg Och Saker Som Har Hänt

Ja ni kära älskade vänner och läsare då var det äntligen Valborg, ytterligare en högtid att använda sig av för att ursäkta sitt sanslösa drickande. Gör visserligen inte mig något då jag jobbar på ett ute hak ;)

Vilket påminner mig! Här kommer lite uppdateringar på vad som kommer att komma härnäst på Play Palace:

Idag! 30/4 Baby Alice Idag!

1/5 Norty Nelson

8/5 250kg Kärlek

29/5 Radicanes

Uppdateringar kommer med tiden självfallet ;)

Och vad mer då? Inte så mycket faktiskt, resan jag hade ner till Växjö förra helgen var en trevlig sådan och det var roligt att träffa mina klasskamrater igen, så förutom att seminarierna gick bra och arbeten blev inlämnade så åkte alla hem till sitt med ett stort leende på läpparna och en känslan av lättnad. Att plugga kan ta på nerverna jävlar :P
Så de senaste två dagarna har jag tagit tillfället att slappa och känna lugnet med gott samvete, det som återstår nu är enbart 2 arbeten som ska vara inlämnade till 4/6 sen är denna termin slut för min del :)

Men sen var det ju det där med att finna sommarjobb, har lite i alla fall men behöver mer. Men jag kan tro att det löser sig med tiden, har en hel del att välja emellan. ÄN SÅ LÄNGE >.<

Och jag ska passa på att gratta Kungen innan jag avslutar detta inlägg på det manér jag alltid gör. Med lite kärlek ^^ <3

Grattis Kungen! Hoppas att din dag blir en fin sådan och att du kommer att få sitta på tronen i flera år till framöver!

Ha det allihopa och var rädd om er dagen till ära!

MVH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar