2010-08-08

Döm Mig Inte, Jag Vet Att Du Också Syndar


Ja, såhär ser min synd ut varje kväll efter att jag har lagat biffar, det liksom kliar i både fingrar och gom efter kött snacks med amerikansk dressing ovanpå. Och för er som är vegetarianer och veganer så kan jag trösta er med att det är inte ofta jag lagar dessa, för mig, godingar.

Annat som jag kan verkligen besinningslöst frossa mig i (Och då menar jag verkligen frossa) är följande saker:

- Färdig pepparkaksdeg ifrån affären
- Norges version av Nutella, nämligen Nugatti (Detta äter jag med sked direkt ur burken)
- "Paket" Köttbullar (Av någon anledning så är de godare direkt ur paketet än då de är stekta)
- Äppelchips (Eller ja, de mesta torkad frukt faktiskt)
- Min hembakade kladdkaka
- Mina kanelbullar med kesella
- Kanelgifflar (Original ska det vara!)
- Yogi tee med honung och mjölk (Med havtornbär som jag lägger till själv i tee-blandningen)
- Grönsaksdipp
- Färska bär
- Stekt potatis

Ja, som en 12-åring sa till min mor häromdagen så är jag nog en riktig "gris". Men jag är trots mitt storätande den smalaste grisen han någonsin kommer att få se ;)

1 kommentar: